יום שני, 20 ביוני 2011

הדרמה החדשה והמצליחה "חסרי בושה", בכיכובו של וויליאם ה. מייסי- תשודר בבלעדיות ב-HOT





הדרמה החדשה "חסרי בושה" ("Shameless"), בכיכובו של וויליאם ה. מייסי, הוכתרה כבר בעונת הבכורה המדוברת שלה לדרמה השנייה הכי נצפית של רשת הכבלים היוקרתית "Showtime".

הסדרה, המבוססת על הפורמט זוכה פרס ה"BAFTA" של רשת "Channel 4" הבריטית, נוצרה על-ידי פול אבוט, שביסס אותה חלקית על-פי סיפור חייו, יחד עם המפיק ג'ון וולס ("ER", "הבית הלבן"). את הקאסט מובילים וויליאם ה. מייסי, ששיחק במהלך הקריירה הענפה שלו בסרטים כמו "מגנוליה", "לילות בוגי" ו"פארגו", עליו היה מועמד לפרס האוסקר, וכן אמי רוסום, כוכבת "מיסטיק ריבר" ו"פנטום האופרה", עליו הייתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב". לצדם משתתפים שחקני הקולנוע ג'סטין צ'טווין ("מלחמת העולמות"), ג'ואן קיוזאק ("נערה עובדת") ואמי סמארט ("אפקט הפרפר") בתפקיד אורח.

פרק הבכורה של הסדרה היה להשקה המצליחה ביותר לדרמה של הרשת בשבע השנים האחרונות. 4 מיליון איש צפו בממוצע בעונה, נתון שהכתיר אותה כעונת הבכורה המצליחה ביותר בתולדות "Showtime". הצלחתה האדירה הבטיחה את חידושה המהיר בפברואר האחרון. המבקרים שיבחו את הדרמה החדשה- ה"ניו-יורק טיימס" כתבו "מפתיעה, מושכת, גסה, מצחיקה וגם נוגעת ללב. מייסי בהופעה משכנעת לחלוטין". "וושינגטון פוסט" טענו שהיא "הפכה תוך מספר דקות לאחת הסדרות הטובות של התקופה, בזכות אנסמבל מצוין ותחושה דומה לזו של "עמוק באדמה"". ה"הוליווד ריפורטר" נתנו לה את הציון 100 וציינו שהיא "מצוינת ומשכנעת מהרגע הראשון, עם קאסט חזק וסיפור מציאותי, כנה ומצחיק. היא הולכת להיות צפיית חובה".

לצפייה בטריילר הרשמי



"חסרי בושה" היא סיפורה שובה הלב, המעט מעוות וחסר הפחד של משפחה לא מתפקדת ממעמד הפועלים, המתגוררת בשכונת עוני בשיקגו. פרנק גלאגר (מייסי) הוא אב חד-הורי לשישה ילדים. את רוב ימיו הוא מבלה בחגיגות רוויות אלכוהול עם מעט הכסף שנותר למשפחה, כשאת לילותיו מסיים שכוב על רצפת הבית ושיכור עד אובדן הכרה. הוא לא עשה דבר מלבד להשיג אחוזי נכות ולדפוק את הראש מזה שנים. אך יש לו לב טוב, נשמה עדינה, ולמרות שהוא לא מספק פרנסה או הורות- הוא אוהב את ילדיו יותר מכל דבר בעולם. מאז שאמם עזבה, הילדים לומדים בעצמם להיות חכמים, מלאי רוח חיים ובעיקר עצמאיים, ובלעדיו יכלו כנראה לחיות חיים טובים יותר, ובוודאי קלים יותר.

ליפ אמנם מצטיין בלימודים, אך מתוגמל כראוי על-ידי בנות גילו בתמורה לשיעורים פרטיים; איאן נאבק לגלות את נטיותיו המיניות; דבי גונבת מקופת התרומות בבית-הספר; קארל עובר על כל חוק אפשרי; והשכנים התוססים קוו וורוניקה אמנם עוזרים כשצריך, אבל בעיקר מסבכים עוד יותר את העניינים. מזל שיש להם את פיונה (רוסום), הבת הבכורה, הנבונה והלוחמנית, שמחזיקה על כתפיה הצעירות את רוב האחריות. היא מגדלת את אחיה הקטנים, ממלאת את חובותיהם של כולם בכדי לשמור את המשפחה יחד, ומנסה להבין איך ומתי היא תמלא את חובותיה שלה. הגלאגרים לא בורכו בכל הנוגע לכסף או גבולות, אבל הם יודעים מי הם, ללא התנצלויות ובחוסר בושה. זה יום ביומו למשפחה המעורערת הזאת, אך אהבתם והתמיכה ההדדית שלהם מאירה להם את הדרך.



את שאר התפקידים מגלמים קמרון מונגן ("קליק"), אית'ן קוטקוסקי, שאנולה המפטון, סטיב האווי ("מלחמת הכלות"), אמה קני, ג'רמי אלן ווייט ("12") ולורה סלייד וויגינס.

הבלוג מצפה לסדרה בכיליון עיניים...