יום ראשון, 19 ביוני 2011

טיב טעם חוגגת בפסטיבל בירה




רשת הסופרמרקטים טיב טעם תצא במהלך חודש יולי באירועי פסטיבל הבירה. במסגרת חודש הבירה ברשת  תייבא  רשת טיב טעם 10  מכולות של בירות מובחרות,  מסוגים וטעמים מגוונים, המשווקים  מרחבי העולם כגון: גרמניה, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב ועוד.

רשת טיב טעם תשווק במהלך חודש הפסטיבל למעלה מ- 150 סוגים שונים של בירות, ותקיים מתחמי בר, מוסיקה וטעימות בירה, שיערכו  במהלך סופי השבוע (חמישי, שישי ושבת) בסניפי הרשת.

כמו כן, תציע הרשת מגוון רחב של מתכונים ייחודיים המשלבים בתוכם בירה, ותערוך הנחות משמעותיות, ומבצעים : שישיית סטלה ארטואה ב 39.9 ₪ (במקום 56.2 ₪ ), 2 בקבוקים של בירות  הפרימיום סמואלס אדמס האמריקאית, קוזל וגמברינוס הצ'כיות ב 20 ₪ , הבירה הגרמנית בלהיימר 3 בקבוקים ב 14 ₪.


מבשלות הבירה השונות יחלקו ללקוחות טיב טעם בחודש זה מגוון מתנות בקניית מוצריהם, החל מצידניות, דרך תיקי ים ועד כוסות בירה מיוחדות במהדורות מוגבלות.



כמו כן, חברי המועדון  של טיב טעם יוכלו ליהנות מכפל הנחות ובכל קניה מעל 500 ₪ תינתן הנחה של 5% נוספים ובקניה מעל 1000 ₪ הנחה נוספת של 10% על כל הסל.

  

 
לדברי עמית זאב,  מנהל המכירות ומועדון הלקוחות בטיב טעם : "טיב טעם כיום מובילה את מהפכת הבירה, כבר לפני כ-6 שנים הבנו את הפוטנציאל הגלום בקטגוריית הבירה, לקוחות שטעמו בירות איכותיות בטיוליהם בחו"ל רצו להמשיך ולהנות מהן גם בארץ, זו המחויבות שלנו לצרכן, להביא לו את המוצרים האיכותיים ביותר ובמגוון חסר תקדים. קטגוריית  הבירה ברשת טיב טעם נחשב למפותחת ביותר ואנו בעצם מהווים את חנות הבירה הגדולה בישראל."


 לדבריו: "אנו מעריכים כי במהלך חודש יולי תשווק הרשת כ – מיליון וחצי בקבוקי בירות , גידול של 30% אחוז לעומת חודש רגיל."
על-פי נתוני טיב טעם, שוק האלכוהול בישראל מגלגל כשלושה מיליארד שקל,  מתוכם מהווה קטגוריית הבירות  כ-1.2 מיליארד ₪.


הבלוג כבר מכין את המקרר ומתכוון לטעום מכל הבירות שיש לחנות להציע :)