יום שלישי, 20 באפריל 2010

גלגל לי איזו אזרחות טובה, קופטש או מה קורה לערוץ ביפ


בשבת הקרובה, ה-24.4 ב-22:00 תעלה בערוץ ביפ, הסדרה החדשה של גיל קופטש, ששמה הצפוי מאד יש לומר הוא "האזרח קופטש". הסדרה, בת 5 פרקים, היא סדרה דוקומנטרית שמלווה את קופטש במסע הבחירות שלו במפלגת "עלה ירוק" לכנסת, בבחירות 2008.

מדוע, אתם שואלים, החליט ערוץ ביפ להוציא לפועל את הסדרה, דווקא עכשיו, שנה וחצי אחרי הכשלון הנחרץ של המפלגה? שאלה טובה. גם אני עצמי לא הצלחתי להבין מה עבר בראשיהם של מנכ"ל ביפ ומנהל התכניות כשאמרו לעצמם, בוא נחפש משהו למשבצת של שבת בערב.

שלא יהיה לכם כל צל של ספק, אני מאד אוהבת את קופטש. עוד מימי הסטנדאפ העליזים בקאמל קומדי קלאב, עקבתי אחרי הסטנדאפיסט הכה מוכשר הזה. ועדיין, אחרי צפייה בפרק הראשון ( כמעט שעה ), לא הבנתי למה זה מגיע לנו.
מדוע מעניין אותי או את הצופה הממוצע של ביפ, שהוא באזור גיל 15 ומעריץ את אבי אטינגר, לדעת מה קורה בפוליטיקה ולמה אין ליגליזציה של סמים בישראל?

הצפייה בתכנית עוררה אצלי שאלה אחרת לחלוטין והיא מה למעשה עובר בימים אלו על ערוץ ביפ? מה קרה למחלקת התוכן של הערוץ שמנסה לתת לנו תכניות איכותיות ונכשלת פעם אחר פעם, עם פורמטים כושלים שלא מוכיחים את עצמם? מדוע אני צריכה לצפות באפרת אברמוב "עושה" את ישראל ולמעשה עושה לעצמה רק רע?
מדוע אני צריכה להמשיך ולקלקל את עצמי עם הומור רע כמו של "לילה בכיף" שנראה כמו "מהדורה מוגבלת" על סמים קשים ובכלל, עדיף היה לתת לנו שידורים חוזרים של משפחת קוסבי מאשר לראות שוב עוד פרק של הרצועה. די נו, לאורי גוטליב כבר אין ממש שיער ויובל סמו רוצה לשכוח את החלק הזה בקריירה שלו.

לכן קודקודי ביפ, התעוררו נא. אתם יודעים גם לעשות תכניות טלוויזיה לא רעות בכלל ( ע"ע האחות הקטנה ), לכן קחו את עצמכם בידיים, תשלמו לכותבים מוכשרים שלא מחפשים פאנצ'ים בתכנית טלוויזיה אחרת ונסו להצדיק את שם הערוץ שלכם. ערוץ הצחוק. שלא ישימו עליכם ביפ.

אחרי הכל, ערוץ שחוגג 10 שנים לקיומו, לא יכול לחגוג באמת כשהמאורע הכי גדול בו, הוא שעשועון חדש של זרחוביץ וטייכר ( שניים שבהחלט מצדיקים את ההשקעה הכספית ), בשם "היכל התהילה".

ורגע, מה עם קופטש, אתם אומרים?
בהחלט שווה צפייה, אבל רצוי במהלך גלגול ניירות. אחרת, לא יהיה לזה הרבה טעם.