יום רביעי, 21 באפריל 2010

מאי בערוץ 24 באולפן השקוף בירושלים - כל המידע



האולפן השקוף מגיע לירושלים- החל מה- 2 במאי האולפן השקוף מגיע לכיכר ציון בלב הבירה. במהלך חודש מאי יקדיש הערוץ את שידוריו לירושלים ויוצריה.
האולפן השקוף יביא לידי ביטוי את המרקם התרבותי והייחודי של העיר על כל גווניה, יארח אמנים ויוצרים ירושלמים, דמויות ירושלמיות ידועות, להקות עירוניות, מקהלות, מוסיקאים בני כל הדתות והעדות, זמרים, זמרות להקות ועוד.
אז מה מתוכנן לנו בחודש שידורים זה?

10:00-11:30 "בוקר ירושלמי עם עינת שרוף"



עינת שרוף מסיירת באתרים המפורסמים של ירושלים ופוגשת טיפוסים ירושלמים. בכל תכנית עינת בוחרת יחד עם הירושלמים את המוסיקה לאותו בוקר.  

11:30-14:00 "יפה לך ירושלמית"


בעקבות הצלחת העונה הראשונה, רצועת הצהריים הנשית בהגשת אורנה דץ, מיכל אמדורסקי ושרון חזיז חוזרת בעונה שנייה חדשה. "יפה לך" היא תכנית פאנל שעוסקת בנושאי מוזיקה, יחסים, נשיות, קרירה, לייפסטייל, אימהות וכל מה שמעניין, מעסיק ומעצבן נשים! בכל תכנית יתארח אומן מרכזי שילווה את מרבית התכנית, ישתתף בדיונים ויבצע את מיטב שיריו. בנוסף, יתארחו אומנים צעירים, להקות ירושלמיות והרבה מוזיקה על שלל גווניה שתקשר אותנו לעיר הבירה.

14:00-15:00 כוכב נולד  - האודישנים

15:00-20:00 "המופע המרכזי" : בכל ערב יקדיש האולפן השקוף את שידוריו למחווה מוסיקלית, ליוצר או תופעה מוסיקלית ישראלית בהגשת צמד מנחים משתנים.
השידורים יוקדשו למחוות לאומנים כגון:
מחווה לצביקה פיק, לנעמי שמר, לשלומי שבת, לפזמונאי יוסי גיספן, ליוסי בנאי ולאירועי מוסיקה ענקיים, כגון מסיבה ישראלית, חגיגת שירה בציבור, ריקודי עם, התבוריס בחזרה גנרלית לקראת קיסריה) ועוד ועוד.

23:00 תכנית הלילה של אלירז שדה 
 אלירז ממשיך את הפורמט המוכר עם שיחות עם מאזינים לתוך הלילה  והקדשות שירים וקליפים.