יום רביעי, 24 במרץ 2010

כל הכוכבים הגדולים ישתתפו בטקס פרסי ערוץ ניקלודיאון 2010



ערוץ ניקלודיאון העולמי, הודיע היום כי סטיב קארל (המשרד),  טינה פיי (30רוק), הזמרת קייטי פרי, רוברט דאוני ג'וניור (איירון מן 2), ג'סטין ביבר, ריאנה, דייויד ספייד (תהרוג אותי וזהו), קורי מונטיט (Glee), מירנדה קוסגרוב (iCarly), קקה פאלמר (טרו ג'קסון), ליאה מישל (Glee), כריס רוק, ג'קסון ראת'בון (סדרת סרטי 'דמדומים'), ג'יידן סמית' (בנו של וויל וכוכב הסרט קרטה קיד), ג'ונה היל (הדייט שתקע אותי, חרמן על הזמן), וג'קי צ'אן (שעת שיא 3) ועוד יצטרפו אל קווין ג'יימס (מלך השכונה), שנבחר למנחה הארוע בטקס ה-23  של פרסי ניקלודיאון שייערך ב-27 במרץ בלוס אנג'לס, הלא הוא ה-KCA


הטקס, ישודר בערוץ ניקלודיאון ישראל (47 ב-yes, 84 ב-HOT) מבית ענני תקשורת ב-2 במאי, ל"ג בעומר, במסגרת יום שידורים מיוחד.

במהלך הערב, תיערך הופעת בכורה מיוחדת בה תשיק מירנדה קוסגרוב, כוכבת הסדרה Icarly את הסינגל החדש שלה Kissing u. טקס פרסי ניקלודיאון של 2009 היה האירוע הנצפה היותר עד כה וריסק את כל שיאי הצפייה שקדמו לו. קרוב ל-8 מיליון צופים צפו בטקס ויותר מ-91 מיליון קולות נספרו בפלטפורמות הדיגיטליות של ניקלודיאון.

בין רשימת המועמדים לפרסים השנה, ניתן למצוא גם את ברק אובמה, נשיא ארה"ב המכהן ורעייתו, מישל במסגרת קטגוריה חדשה "הזוג של השנה". שאר המועמדים בקטגוריה הזו הם אדוארד ובלה מסדרת סרטי דמדומים, בלה וג'ייקוב מאותה הסדרה ונייטירי וג'ייק מהסרט אווטאר.




 
קטגוריות נוספות בטקס השנה כוללות את סדרת הטלוויזיה המועדפת  (ובה מועמדות השנה, בין היתר, התכנית icarly, Sonny with a chance, the suit life on deck), שחקנית הטלוויזיה המועדפת (בין המתמודדות: מירנדה קוסגרונב מ- icarlyומיילי סיירוס מ-האנה מונטנה), שחקני הקולנוע המועדפים (שם ניתן למצוא את שאיה לה בוף, טיילר פרי וזאק אפרון) הזמרת המועדפת (ביונסה, לידי גאגא וטיילור סוויפט), הלהקה המועדפת (הבלק אייד פיז, האחים ג'ונאס וקולדפליי ולינקין פארק) וסדרת האנימציה המועדפת (משפחת סימפסון, בובספוג מכנס מרובע, הפינגוויינים ממדאגסקר).