יום רביעי, 24 במרץ 2010

הזכיינית "קשת" מבשלת הצלחות בחו"ל



אחרי שגרף את שני הפרסים היוקרתיים מדליית זהב וכסף בתחרות PROMAX 2009  הבינ"ל, ממשיך הפרומו של קשת לתכנית "המטבח" להכות גלים.. רשת הטלויזיה הגדולה ביותר בדנמרק TV2 , משיקה בימים אלה עונה חדשה לגרסה המקומית של "מטבחי הגיהינום". בדנמרק נתקלו בפרומו של קשת, שזכה בפרומקס בקטגוריות פרומו לריאליטי (זהב)  ועיצוב סאונד (כסף) , הפיקו גרסא כמעט זהה לפרומו הישראלי, תוך שיתוף  פעולה עם הבמאי והיוצר המקורי של האפקטים המיוחדים,שי גולדברג. כזכור, פרומו "המטבח" שילב צילום ואנימציה לתיאור מטבח העולה בלהבות ובמרכזו השף עזרא קדם.   המסר הויזואלי שילב אלמנטים קולינריים ותחרותיים תחת הסיסמא   "מי שלא יכול לעמוד בחום שייצא" . 
זוכרים? 


ככה נראות שתי הדקות הראשונות של "מטבחי הגיהנום, ההולנדית...




ההישג הזה מצטרף ל 2 הצלחות נוספות של קשת לאחרונה בחו"ל:
variety ו- Hollywood reporter שהם מעיתוני התעשייה החשובים בארה"ב ובעולם הטלוויזיה והמדיה בכלל, משחררים הצהרה רשמית ראשונה של יו"ר אולפני fox entertainment  דיינה וולדן לגבי האדפטציה לדרמה "חטופים". ע"פ הכתוב, מדובר בפרויקט היוקרתי הבא של המפיק האוורד גורדון, ביום שאחרי "24" , שתרד סופית מהמסכים בסוף העונה הנוכחית. הידיעות כוללת גם פרטים ראשונים על השינויים הצפויים בתסריט, שכתיבתו על ידי היוצר גיד רף נכנסת להילוך גבוהה: שלא כמו בגרסת המקור, בה החטופים חוזרים מהשבי  הסורי, בגרסא האמריקאית תתרחש עלילת השבי בעיראק שאחרי ה-11 בספטמבר.  
בישראל: עד כה חטופים מתברגת למקום ה-3  בדירוג הדרמות הנצפית ביותר בכל הזמנים.

בנוסף דיווחה קשת לאחרונה כי חב' התוכן הבריטית RDF רכשה את הפורמט של קשת "נראה אותך יוצא מזה" שנוצר בשיתוף יגאל שילון ואולפני הרצליה. את התוכנית, שצפויה לעלות בערוץ 2 בתחילת חודש מאי,ינחו שי גולדשטיין ואבי נוסבאום. מדובר בשעשוען מצלמה נסתרת המצולם בבתי קפה ובמסעדות. אחד המשתתפים נלקח להפתעתו לחדר צדדי שבו מודיעים לו להפתעתו שהוא מצולם. עליו לבצע את כל ההוראות שיקבל מצמד המנחים במהלך הפגישה עם בן/בת שיחו, אשר אינו שותף לסוד הצילומים. אם יצליח למלא את כל ההוראות מבלי להיחשף יוכל לזכות בסכום כספי.