יום שני, 18 ביולי 2011

ערוץ PBS האמריקאי יגיע לישראל לצלם שני פרקים בסדרה המצליחה שלה, Cuisine Culture


לראשונה: צוות של חברת  Henri Sera Productionמטעם ערוץ PBS  האמריקאי ינחת בישראל ב-26 ביולי לצילומי 2 פרקים במסגרת הסדרה הקולינרית חובקת העולם של הערוץ, Cuisine Culture"" (תרבות קולינרית). הצוות האמריקאי, יחבור בארץ לצוות מקומי של חברת הטלויזיה ענני תקשורת במטרה לסייע לאמריקאים בצילומי הסדרה אשר תשודר למליוני בתי אב ברחבי ארה"ב ותשודר מאוחר יותר גם בישראל, בערוץ החיים הטובים.

הסדרה, מציגה את מיטב השפים בסביבם הטבעית – סביבה הנוחה לתגליות ולהערכת ההשפעה אתנית על האקלים הגסטרונומי של ימינו. התכנית נמכרה ללמעלה מ-25 מדינות ביניהן- איטליה, רוסיה, בלגיה, צרפת, גרמניה והונג קונג. 


בראש הצוות שינחת בישראל יעמוד שף אשלי ג'יימס, השף הבכיר של מלון ארבע העונות היוקרתי בבוורלי הילס אשר אף שידר בשידור חי לערוץ בארה"ב מארוחת הכלולות בחתונה המלכותית של ויליאם וקייט.


צוות התכנית יצלם בארץ כאמור שני פרקים אשר אחד מהם יצולם בגלבוע, יחד עם שף מסעדת "קימל בגלבוע", שאול בן אדרת. בן אדרת צפוי לקחת את ג'יימס לסיור קולינרי באזור הגלבוע והשניים אף צפויים לבשל יחד עם שף פלשתינאי מג'נין. השלושה יבשלו ארוחה בת שלוש מנות בסגנון ישראלי- שורשי- מזרח תיכוני. את הביקור בגלבוע צפוי ג'יימס לפתוח בטיסה בכדור פורח ולאחר מכן יגלוש באתר הסקי שהוקם בגלבוע.
התכנית השניה שתצולם בארץ תצולם במספר מוקדים בתל אביב ובהם מסעדות 'מול ים' ושוק האיכרים בנמל ת"א.

שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי ענני תקשורת: "זוהי הזדמנות ישראלית נדירה וראשונה מסוגה לחשוף באחד הערוצים המובילים בארה"ב את ישראל בכלל ואת אזור הגלבוע בפרט לצד המטבח המקומי שנחשב היום לאחד המטבחים הטובים בעולם לדעת רבים. שיתף הפעולה הנדיר הזה שמובילה ענני תקשורת הוא פורץ דרך ואני משוכנע שהוא רק אחד מרבים שעוד יבואו".