יום שני, 20 ביוני 2011

"גיא אוכל את ישראל"


ערוץ הטיולים (30 ב-yes, 47 ב-HOT) מבית ענני תקשורת, ישדר סדרה חדשה בהנחייתו של השחקן גיא לואל.

"גיא אוכל את ישראל", שתשודר החל ב-6.7 (ימי ד' בשעה 19:30), היא סדרה קולינרית אשר לוקחת את הצופים לטיול מטעמים בכל רחבי הארץ.  


 כל פרק יתמקד באיזור שונה, בגליל – בין נהריה למעלות, בדרום – דרך היין ומצפה רמון, מהר לים - בין זכרון לעתלית, ומאשתאול לבית גוברין – עמק האלה. 

במהלך הסדרה, יעצור לואל בכל  מעוזי הקולינריה, המעניינים והטעימים ביותר; ממבשלות בירה ועד חנות ממתקים סודית, מהבשלנית הכורדית הכי טובה שתכירו ועד מסעדת גורמה חדשה בלוקיישן מפתיע, ממגדלי ירקות אורגניים, דרך דייגים, מסעדות גורמה , ויקבי בוטיק.



במהלך מסעו הקולינרי ייפגש גיא בכל פרק עם אושיות מקומיות שיקחו אותו למעוזים הקולינריים המומלצים שלהם. בין הייתר יתארחו בסדרה תושבים מהמקומות בהם יטייל גיא ובהם מתי כספי, המתגורר בכפר ורדים, השף ארז קומורובסקי, בפרק המצולם בעמק האלה, השף עזרא קדם, שמוציא טיולים קולינריים לאיזור ירושלים ועוד.

גיא יגלה לנו, על האנשים, הסיפורים והסודות מאחורי המקומות הכי מהנים והכי עדכניים שכדאי להגיע אליהם כשאתם מחפשים אוכל טעים וחוויתי בחופשה הבאה שלכם בארץ.



ללי גורדון, מנהלת ערוץ הטיולים: "הבחירה בגיא להנחות את הסדרה היתה כמעט טבעית עבורנו מאחר וגיא עצמו מאד אוהב גם לטייל וגם לבשל ומבין בשניהם לא מעט. מדובר באחת התכניות היותר כייפיות לא רק למי שמצלם אותה אלא לא פחות גם לאלו שיושבים בבית וצופים בה".

את הסידרה עורכת הילה שגב, מפיקה הגר גינת, ומביים מיקי שטיינר.

הבלוג היה שמח אם גיא היה אוכל גם אותו...