יום ראשון, 14 בפברואר 2010

דוגמנית העל הבינלאומית כרמן קאס תוביל את קמפיין כניסת המותג GAP לתל אביב


הדוגמנית הבינלאומית כרמן קאס תוביל את קמפיין כניסת המותג GAP לתל אביב. קאס, מהדוגמניות המובילות בעולם, מככבת בקמפיינים של ענקית האופנה האמריקאית.

GAP בחרו בדוגמנית האסטונית כפנים של כניסת החברה לתל אביב בזכות המראה שלה, אישיותה יוצאת הדופן, המייצגת את האידיאל הנשי, אותה שואף המותג GAP להלביש: אישה קלאסית, שלווה ואלגנטית, בביגוד ואביזרים בסגנון אמריקאי אותנטי וקלאסי, תוך העצמה ושימת דגש על קריאטיביות ומתוך רצון אמיתי ליצור שינוי.

כרמן קאס (31) נולדה בטאלין שבאסטוניה, החלה את דרכה בגיל 14 והפכה לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם. היא הובילה קמפיינים נחשבים, פרסומות והתהלכה על המסלולים של מעצבי העל הנחשבים בעולם, כגון: קלווין קליין, כריסטיאן דיור, שאנל, דונה קארן, ג'יבנשי, טומי הילפיגר, מייקל קורס, ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה ועוד. כמו כן, כיכבה בשערים של המגזינים המובילים בעולם, ביניהם ווג הצרפתי, הגרמני, האיטלקי והאמריקאי, אימאג' הבריטי, מאדאם פיגרו ועוד. כעת היא מובילה את הקמפיין הבינלאומי של המותג GAP

את השקת החנות בתל-אביב ילווה קמפיין פרסום רחב היקף תחת הסלוגן: "Hello Tel-Aviv". קמפיין הפרסום, יתרכז בעיר תל-אביב וסביבתה ויכלול פרסום על גבי 16 קירות מרכזיים בעיר תל-אביב, כמו גם קירות לאורך נתיבי איילון; דיוור ישיר לתושבי תל-אביב והסביבה הכולל הזמנה מיוחדת לפתיחת החנות; וכן קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי באתרים המובילים וברשתות החברתיות.