יום שני, 1 בפברואר 2010

מהערב מערכונים של "מה קשור" לפני מהדורת החדשות

החל מהערב (1.2) בשידורי רשת – 15 מערכונים חדשים בסדרת "THE BIG MINUTE" הקונספט השיווקי של ביג מרכזי קניות בכיכובה של שלישית "מה קשור", שיועלו לשידור בדקה לפני מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2.
באוקטובר האחרון הכריזו בביג- מרכזי הקניות הפתוחים של ישראל על מהלך פרסומי ייחודי, 'בידור מיתוגי', במסגרתו יועלו בדקה למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 בשידורי רשת (בימים שני ושלישי) מערכונים באורך דקה שנכתבו במיוחד לפורמט החדשסדרת סיטקום מקורית בשם "THE BIG MINUTE" בכיכובה של שלישיית מה קשור שתצולם במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ.
"בעקבות הצלחת הסרטים הראשונים צילמנו 15 מערכונים חדשים בשבוע שעבר בשני לילות ארוכים, מפרכים ובעיקר מצחיקים" מספרת הילה נוי, מנהלת השיווק של קבוצת ביג מרכזי קניות "הצילומים נערכו במרכזי ביג פולג וביג יקנעם בחנויות שונות, כאשר המטרה הייתה לתת גם לקהל המקומי הזדמנות לצפות בצילומים במרכזי הקניות המקומיים"

הצילומים נערכו במרכזי ביג פולג וביג יקנעם בשני ימי צילום שהחלו בשעות הערב המוקדמות והסתיימו בשעות הבוקר. צוות ההפקה שכלל עשרות אנשים, ניצבים ועובדים צילם את 'משפחת ביג' – הלא הם ידידיה, חני וניסים הקטן (אסי, שלום וציון משלישיית מה קשור) בחנויות השונות לעיני קהל סקרנים רב שהתאסף במקום. תשומת לב רבה (בעיקר בקרב הנשים שבחבורה..) משך גם השורד נועם טור, המשתתף בתפקיד אורח באחד המערכונים שצולמו במרכז ביג פולג.

אז מה קורה כשידידיה וניסים מנסים לעצור שוד בחנות מוצרי החשמל? מה יקרה בין חני לנועם תור? מהו הסטארט-אפ החדש של ידידיה? מה קורה כאשר ידידיה פוגש במרכז ביג את אביו אותו לא ראה שנים ואיך ניסים קיבל (סוף סוף..) ציון עובר בתעודה? את התשובות תוכלו לגלות בסרטונים החדשים, החל מהערב (1.2) , בדקה למהדורת החדשות בשידורי רשת, כאשר בכל שבוע יעלה מערכון חדש בסדרה. כדאי לצפות...

 צילומים:רפי דלויה