אחרי שגרפה בשנים האחרונות פרסים רבים בתחרויות PROMAX ו BDA חוזרת מחלקת הפרומו של קשת גם השנה לתחרויות והפעם עם 3 מועמדויות בפרומקס ומועמדות ב BDA.
3 המועמדויות בפרומקס הן על קמפיין ההשקה לעונה ה- 14 של "עובדה" בקטגוריית קמפיין לתכנית חדשות,
קמפיין ההשקה לעונה ה- 8 של "ארץ נהדרת" במסגרת קטגוריית קמפיין לקומדיה
ולקדימון של "טלוויזיה במיטבה" במסגרת קטגוריית פרומו לקומדיה.
המועמדות בתחרות BDA ניתנה בקטגורית ניהול אומנותי ועיצוב לוגו לתוכנית, עבור לוגו "האח הגדול".
שתי התחרויות יתקיימו בניו יורק ב-28 ביוני.
לקראת עונתה ה 14 של "עובדה", קמפיין ההשקה הורכב מראיונות עם כתבי התוכנית שמדברים על סכנות שנתקלו בהם במהלך העבודה. את הפרומו ביימו עמית (מוק) ברוידא ועמי פרנצי, תחת הניהול הקריאטיבי של עודד תבור. קרדיטים נוספים - כותבת: מאיה פז, הפקה: תמר נאור, צילום: ספי הירש.
בקמפיין ההשקה ל"ארץ נהדרת" נראו כל חברי הקאסט כשהם מנסים להיחלץ מצוללת טובעת. את הפרומו ביים אדם סנדרסון תחת הניהול הקריאטיבי של עודד תבור. קרדיטים נוספים - ארט דיירקטורית: ארית גורדון, כותב – נמרוד שפירא, צלם – טובי הוכשטיין, הפקה: חלי וקנין.
קדימון "טלוויזיה במיטבה", שזו היתה עונתה הראשונה, המחיש את תוכן ומהות התכנית על ידי שילוב של לייב אקשן ואנימציית תלת של שלושת הקומיקאים כשהם משחקים סקווש על קיר שכולו מסכי טלוויזיה. את הפרומו ביים בן בכר, עורך: לירן גולדברג, ניהול קריאייטיב: אודי גרינברג. קרדיטים נוספים: פוסט – גריזר.
לוגו "האח הגדול" עוצב עם דגש על מימד חדשני ועדכני. כך העין, שקיימת בכל לוגו של הפורמט בעולם, הפכה לעין שהיא גם מצלמה (דומה למצלמת ווב). הלוגו נבנה באנימציית תלת מימד דרך מסע בסימבולים שמייצגים את התוכנית. האח הגדול – לוגו: ארט דירקטור - ארית גורדון, מעצבת - לימור עציץ, אנימצית תלת מימד - שי גולדברג.
הבלוג מאחל המון בהצלחה לקשת :)