לפני שאתם מתבלבלים, צפו בסרטון הבא
שמרו על המותג שלכם - אם אתם לא יכולים לרקוד, התרחקו מהמצלמה
כן, מיתוג הוא כל העניין. מיתוג אישי, מיתוג חברה. כולם היום מוכרים ומזוהים עם המותג שלהם, עם המותג שהם אוהבים, עם המותג שהם רוצים להיות.
בעידן המדיה החברתית המשגשגת בעולם ובארץ, כולם רוצים להיות מותג.
בפייסבוק, בטוויטר,במייספייס, בגלובס דסק ובכל מדיה חברתית אחרת שצצה לה כמעט כל שבוע
כולם רוצים להיות ה-דבר הבא.
ועידת התקשורת של גלובס, שתתקיים ביום שני הקרוב, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, מנסה לדבר גם על העניין הזה ואין ספק שמדובר בנושא שחשוב להתעסק בו בימים טרופים אלה.
מה מצפה לנו בועידה הקרובה?
החל משיחת וידאו קונפרנס עם מרטין לינדסטרום על עתידן המותגים העולמי Brand Sense Agency
דיונים מקבילים בנושא "מותג הוא מותג הוא מותג" בהשתתפות בכירים מעולם הפרסום.
נוסחת הקסם לפורמט מנצח, בהשתתפות אנשי טלוויזיה בכירים כמו גיא המאירי, מנכל אבוט/רייף/המאירי מדיה, אדיר מילר, אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת ואחרים, וכלה בסדנה בנושא מיתוג רב-חושי
כוחם של החושים ליצירת נאמנות של הצרכן - כלים ודוגמאות, בהנחיית סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense
ג'וליאן טרז'ור, מומחה לסאונד, Agency Brand Sense
הועידה הזאת תדון גם בעתיד מדידת הרייטינג, מדיה חברתית,ועולם התקשורת ככלל. צפוי להיות מעניין במיוחד ולשם שינוי, גם אינפורמטיבי, כמו שכנס ברמה בינלאומית צריך להיות
אני כמובן אהיה שם לדווח אונליין על המתרחש וגם לאחר מכן בפוסט מסכם שאני מקווה שבאמת יחדש מעט לכל מי שלא הצליח להגיע לכנס.
אם אתם רוצים להגיע, מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים ולהרשמה : לאה
טל. 03-9538788 פקס. 03-9538660 מייל. Lea-g@globes.co.il
שתהיה לנו ועידה מוצלחת במיוחד...