יום שלישי, 19 ביולי 2011

24 חי בקיץ- הכל על לוח השידורים החדש



ערוץ 24 מציג עונת קיץ חדשה ומגוונת עם שלל רצועות חדשות וותיקות תחת הקונספט "24 חי בקיץ". רצף השידורים החיים של הערוץ יתחיל ב-24/7, מדי יום ב-14:00 ויסתיים בחצות.

"גל ומרגול" חוזרים לעונה חדשה בתוכנית אירוח מוזיקלית
ימים א-ה בשעה 14:00 
מדי יום גל ומרגול יגישו תוכנית אירוח מוזיקלית בה ידברו ויתווכחו  על כל מה שמעניין בכותרות היום בבידור, בתרבות, במוזיקה ובמה שביניהם.  בכל תוכנית ימשיכו השניים לארח את האנשים והסיפורים החמים של אותו יום ואת האמנים הגדולים, שיגיעו לאולפן לשיר, לצחוק ולדבר על הכול. כמו כן תהיינה בתוכנית פינות מגוונות כגון: פינת גאדג'טים, פינת בישול, פינת סיכום שבועי ועוד

"נשים גדולות" – תוכנית פאנל נשית, בהנחיית: נרי ליבנה, הילה אלפרט ואודיאה קורן.
 ימים א-ה בשעה 16:00 
שלוש הנשים הכי דעתניות, אינטילגנטיות ומצחיקות בארץ, נרי ליבנה (עיתונאית "הארץ"), אודיאה קורן (קומיקאית ושחקנית) והילה אפלרט (עיתונאית, שחקנית, אשת טלוויזיה ובשלנית) חוברות לתוכנית פאנל נשית ובועטת, שמסכמת את עניני היום בנושאי אקטואליה קלה, לייף סטייל, תרבות ומוזיקה.
 מדי יום יארחו נשות הפאנל אורח מרכזי שילווה אותן בתוכנית וייקחו חלק בסוגיות השונות. כמו כן, מדי יום יתארח מוזיקאי לנאמבר אקוסטי באולפן.

"המזרח הפרוע"– תוכנית מוזיקה מזרחית חדשה בהנחיית ירון אילן ונופר מור
ימים א-ה בשעה 18:00 
תכנית המוזיקה המזרחית החדשה של 24 בהובלת ירון אילן נופר מור תארח מדי יום את גדולי הזמר הים תיכוני.
נופר מור תכהן כ"כתבת השטח באולפן", אשר תשאל את השאלות החצופות והמעניינות באמת.
התכנית תכלול אירוחים והופעות של מיטב הזמרים בז'אנר הים התיכוני, לצד זמרים צעירים בתחילת דרכם ותביא סקירה של כל מה שחדש בעולם הזה. 

"ערים"!  - תוכנית לייט נייט יומית בהגשת רן שריג ודנה ספקטור
 ימים א-ה בשעה 22:00
הזוג שהרעיד את המדינה עם סיפור האהבה שלהם אותו חשפו לעיני המצלמות של "מחוברים", העיתונאית דנה ספקטור והתסריטאי רן שריג, יגישו תוכנית לייט נייט יומית חדשה בה יארחו מדי יום 3 מפורסמים לשיחת סלון זוגית לילית ומשוחררות על זוגיות, יחסים ואהבה. מדי ערב, יציג הזוג החשוף סוגיות ודילמות שונות בתחום היחסים , יארחו מפורסמים, יחקרו את מוסד הנישואין ואת עולם הרווקים, ולא ישאירו שאלה אחת בתחום ללא תשובה אמיתית וכנה.