יום שני, 18 ביולי 2011

עונתה האחרונה של הדרמה המוערכת "הצילו", בכיכובו של דניס לירי- החל מה-23.7 ב-HOT3



10 ימים בלבד לאחר עלייתה בארצות-הברית, מגיעה ל-HOT3 עונת הסיום של הדרמה, זוכת פרס ה"אמי", שתינעל בתקופת ציון העשור לאסון התאומים. לכבוד העונה האחרונה, תשוב לסדרה מאורה טירני

הדרמה האיכותית "הצילו" ("Rescue Me"), מבית היוצר של פיטר טולאן וכוכב הסדרה דניס לירי, מגיעה לסיומה ברשת הכבלים "FX" וחברת "Sony".

בעקבות נתוני הרייטינג הגבוהים שלה בארצות-הברית, וזכייתה בפרס ה"אמי", הוחלט לשדר עונה נוספת לסדרה. הפרק האחרון שלה ישודר בקרבת מועד ציון העשור לאסון התאומים. יוצרי הסדרה טולאן ולירי מבטיחים כי סצנת הסיום הדרמטית תהווה סגירת מעגל מכובדת לאירוע שפתח והשפיע לאורך שבע עונות על עלילת הסדרה.



לכבוד סיומה, ולאחר שבעונות הקודמות הצטרפו לצוות השחקנים בין השאר מריסה טומיי, סוזן סרנדון ומייקל ג'יי. פוקס, תשוב במיוחד לצוות השחקנים מאורה טירני ("ER"), שתחזור לגלם את דמותה של קלי מקפי מהעונה החמישית. קלי פגשה בטומי (לירי) לאחר שרצה אל תוך בניין בוער בכדי להציל קופסה יקרה לליבה, הפכה למושא אהבתו, וסיבכה עוד יותר את משולש האהבה שלו עם ג'נט ושילה. בעונה החדשה, קלי נמצאת בטיפולים למחלת הסרטן בה לקתה, מחלה שטירני עצמה נאבקה בה.

הדרמה הסוחפת עוקבת אחר קורותיהם המקצועיים והאישיים של אנשי תחנת מכבי אש בניו-יורק. טומי גאווין הוא כבאי המסור להצלת חיי אדם במשימות מסוכנות. בין אופיו הבעייתי, חם המזג והמניפולטיבי, לשלל הצרות שמקיפות אותו- הטראומה שלו מאסון התאומים, התמכרותו לאלכוהול ויחסיו הסבוכים עם אשתו וילדיו- נדמה שהאדם היחיד שזקוק להצלה- הוא עצמו. העונה החדשה תעסוק בהכרתו של טומי בכך שהוא זקוק להצלה, ובעובדה שלא נותר לו עוד הרבה זמן לנסות להגיע לגאולה, לאחר חיים שלמים של בחירות שגויות. ציון העשור לאסון התאומים משפיע עמוקות על טומי, והופך את העונה האחרונה למרגשת וטעונה.


החל מה-23.7, ימי שבת, בשעה 22:00, ב-HOT3 ו-HOT3 HD