יום ראשון, 19 ביוני 2011

דפנה ארמוני מקבלת אפטר מ"היכל התהילה"


דפנה ארמוני, שמככבת בימים אלו בתכנית המצליחה של ערוץ 24 -  "היכל התהילה", קיבלה אפטר אחד לאורך צילומי התוכנית בו היא יכולה לצאת ולהופיע. דפנה בחרה לנצל את הערב שלה מחוץ ל"היכל התהילה" לצורך הופעת אורח במוזיאון ארצות המקרא ירושלים, במסגרת ערב שירה מיוחד אשר יוקדש לשירי אריק איינשטיין וחוה אלברשטיין. 
ערב השירה "כשאיינשטיין פגש את אלברשטיין" הינו חלק מסדרת ערבי זמר מוצלחים – "מוצשירה" שמתקיימים במוזיאון ארצות המקרא אחת לחודש, בהנחיית יוני אילת, מנחה כריזמטי צעיר ותוסס, אשר סוחף את הקהל הירושלמי ואורחיו.   



דפנה ארמוני הינה אחת מזמרות הנשמה והרוק הגדולות שלנו. ארמוני פרצה בסערה לתודעת המאזינים כזמרת בהופעותיו של אריק איינשטיין וכבת טיפוחיו של שלום חנוך, וזכורה לכולנו גם מתוך הסרט "הלהקה" בתפקיד נועה, החיילת החדשה. ב-1986 הוציאה ארמוני את אלבום הבכורה שלה, אשר רבים משיריו הפכו ללהיטים, בהם "אוהבת אותך, עוזבת אותך", "רגיש מדי", "היא תיקח אותך", "אלה" ו"ספק ילדה ספק אשה". ארמוני הופיעה יחד עם אריק איינשטיין בהופעותיו הפומביות האחרונות והייתה שותפה להקלטות של להיטים רבים של איינשטיין. בערב השירה במוזיאון ארצות המקרא ארמוני תבצע כמה משיריו המוכרים והאהובים של אריק איינשטיין, ביניהם: "כמה טוב שבאת הביתה", "סן פרנסיסקו על המים", "ילדים של החיים" ואחרים.


"כשאיינשטיין פגש את אלברשטיין" - מוצ"ש 25.6, ב- 21:30.
משיריהם של חוה אלברשטיין ואריק איינשטיין, המלך והמלכה הבלתי מעורערים של הזמר העברי, לאורך כל התקופות.
מבין השירים שלו: "אני ואתה", "יש בי אהבה", "עוף גוזל", "כשאת בוכה את לא יפה" ועוד.
מבין השירים שלה: "אליעזר בן יהודה", "ימי בנימינה", "אדבר איתך", "צמח בר" ועוד.
יוני אילת – שירה והנחייה | גלעד שפירא – פסנתר | דפנה ארמוני – זמרת אורחת



מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך אתר האינטרנט www.blmj.org
או בקופת המוזיאון 02-5611066 (55-65 ש"ח)



מוזיאון ארצות המקרא מחזיק לדפנה ארמוני אצבעות –
ומאחל לה שתנצח ב-"היכל התהילה" ותכבוש מחדש את מקומה במרכז שוק המוסיקה הישראלי!

גם הבלוג מחזיק לדפנה, את כל האצבעות, בידיים וברגליים :)